2013年8月26日 星期一

突然海鮮餐 @ 莎莉廚房 (附我的秘訣)

25 August 2013

突然相約,6個大人2個小朋友,9餸海鮮餐!!!! 下午決定,5pm到街市!!!
跟本係挑戰我的極限!!!!!
買完餸返到屋企已經接近6:30pm, 竟然8pm可以開飯,連我自己都估唔到!!!!!!! 真係快速摩打手,痴咗線呀!真係極速!唔好問我點完成,我都唔知!XD
 
辣酒煮花螺<食譜>。蒜茸炒菜心。香煎雞翼。
椒鹽賴尿蝦。蒜茸粉絲貴妃蚌。清蒸大海斑。
豉椒炒蜆。豉油皇大蝦。薑蔥炒蟹。
怕小朋友餓親(其實小朋友都只係食菜,雞翼,魚), 煮好四個餸就先開餐,其餘其餘預備好配料,邊食邊煮,海鮮要熱騰騰先好味道!!!!!

再一次感受到32媽咪嘅威力!!! 今次用盡32媽咪!!!! 第一次用"32媽咪"連炒幾樣餸!!

炒完一樣,用滾水煲一煲, 卒一卒,倒掉,抹乾再煮另一樣!

32媽咪煮:菜, 賴尿蝦,蝦, & 蟹

今次煮得太趕急,有機會再詳寫食譜。

**************************************************************************
我的極速海鮮餐秘訣(盡量記下) 如果我有第三隻手,肯定影相記錄,哈~
首要條件, 你可以一心多用 !!!!!!!!!! 及要善用時間!!!!

<5:00pm>
邊買海鮮時在腦內想一想烹調方法,記得買齊配料。如時間許可最好寫在紙上逐樣買齊。
(我沒有寫, 因為時間不足)

<6:00pm>
買齊海鮮材料後, 搭車回家時就要開始想一想先後次序,煮那一樣先,那一樣後。

<6:30pm>
返到屋企第一時間洗花螺,第一樣就煮佢先,因為要浸浸先入味!!

邊煮就邊切蒜, 薑, 蔥,辣椒, 乾蔥頭, 豆豉, 浸粉絲, 浸蜆。

一邊切就一邊分好每樣餸要用嘅材料,用小碗小碟起備用。

我習慣用不銹鋼小碗,因為廚房細,不小心撞跌都不會一地玻璃碎!!!

例如:


切完薑蔥蒜,再處理海鮮。

趁爐頭空檔,要記得預先煲好一大煲滾水,備用。記得要洗米煲飯。

魚,要洗淨略抹乾水,放在碟上,備用。

蝦要洗淨,開背去腸,我習慣用鉸剪一把過剪鬚剪腳開背挑腸,快!!!
然後用小筲萁隔水盛起,備用。

賴尿蝦略沖水洗淨用筲萁隔水盛起,備用。

蟹,我沒有先處理,因為打算最後才吃,所以煮前先再處理,但要記得準備好配料。


<7:30pm>
雞翼買醃好的,落鑊煎熟(約10mins)便可上碟,上碟後可放進微波爐或焗爐保溫(不用開),或直接於焗爐焗熟。

<7:40pm>
朋友到達,好像已經處理得8899,只欠菜還沒洗,朋友想幫助,可惜廚房太細,還是快快手浸5分鐘洗過便煮!!
(我知道菜要浸30mins才洗更好, 但, 沒時間嘛! 哈!)
收拾餐桌預備開飯。

<7:50PM>
開火。雙爐頭。
因預先煲好大滾水,滾水落鑊蒸魚12mins, 熄火焗2mins。

另一邊翻滾辣酒煮花螺(這時候還洗菜中),花螺滾後盛起上碟。
預熱32媽咪,預備炒菜心。2mins完成上碟。盛一大碗滾水洗媽咪鑊,加蓋滾起熄火。32媽咪倒水抹乾,落油爆炒賴尿蝦,炒至9成熟落蒜蓉辣椒椒鹽調味炒熟熄火上碟,上枱。盛一大碗滾水洗媽咪鑊,加蓋滾起熄火放一旁。空出爐頭用小鑊煮滾油。

辣酒煮花螺, 蒜茸炒菜心, 香煎雞翼, <8:00pm> 上枱。

 
椒鹽賴尿蝦<8:10pm>上埋枱........ 4樣,開飯。

清蒸大海斑蒸熟,放上蔥段,淋上滾油及豉油。<8:15pm> 上枱。大鑊繼續蒸<蒜茸粉絲貴妃蚌>3mins,<8:22pm>上枱。食到差不多又再煮,32媽咪倒水抹乾,落油煎香大蝦碌(約4mins),落豉油皇汁料熄火上碟,<8:40pm>上枱。盛一大碗滾水洗媽咪鑊,加蓋滾起熄火。
32媽咪倒水抹乾,落油爆炒蜆,炒至半開口落豉椒,炒熟熄火上碟, <8:55pm>上枱。盛一大碗滾水洗媽咪鑊,加蓋滾起熄火。

此時,各人已經進食縵慢,哈,派出C6劏蟹,有時間慢慢洗蟹,炒蟹。

32媽咪倒水抹乾,落油爆炒蟹件,落薑蔥蒜,調味, 酒,放入蟹蓋,加蓋小火焗8mins,開蓋大火炒2mins,再落蔥段,上碟,<9:35pm>上枱。

<10:15pm> 清枱,樣樣都食清光,對於廚師=即係我, 就最開心,食埋飯後果就各自歸家去。

粗略記錄完畢。