2015年6月26日 星期五

[莎莉廚房又出動] 去契嫲家煮生日大餐

6月24日[農曆5月初九] (星期三)
契嫲生日,她最愛在家飲飲食食,所以我們就到契嫲家煮大餐啊!
同契細佬合力煮煮煮大餐,yeah!!!!

莎莉廚房帶備了<忌廉蘑菇湯,沙律菜,大粒帶子刺身,上湯大蝦伊麵,紐約芝士餅>出動!
阿麟廚房負責芝士焗麵包,鮮茄肉丸及香煎牛扒,好豐富啊!



因為是上班日,所以我就在前一晚買好及預備好所有食物,放工後帶同所有食材及蛋糕,6時許便上到契嫲家了。

當我到達契嫲廚房,阿麟細佬已在廚房裡埋頭苦幹做肉丸呢!! 哈~
因為我負責的大部份食物都已做好,工人姐姐又在廚房幫我洗菜及切配菜,所以我非常悠閒啊!!  哈~

到阿麟差不多完成肉丸,他去預熱麵包,便到我在爐頭了,我要做什麼?? 只是把已預備好的蘑菇湯加熱,再加水,最後加入忌廉便完成了!! 然後處理刺身帶子,刺身帶子不用煮,從包裝袋中取出,吸乾水份便可上碟上桌了~~~ 沙律菜又放好在大碗中,又可以上桌了啊!!

7:20pm 可以開餐囉~~~ 先喝喝湯,吃著刺身前菜然後才再煮伊麵及牛扒吧!!


忌廉蘑菇湯 <食譜請按此>
在上一次的非一般團年飯中喝過,是他們要求再點這個湯的啊!!!
今次再煮多一點,大家能夠喝個痛快~

芝士焗麵包


車厘茄沙律菜


大粒帶子刺身
超級大粒的帶子刺身,比肉丸還要大粒呢!! 十分鮮甜又美味啊!!

鮮茄肉丸
阿麟秘製,即做即搓即煎即煮,大大碟,好好味呢~~~

上湯大蝦炆伊麵 <食譜請按此>
吃著吃著已經半飽,再入廚房煮個長壽麵呢~~

再來多一個蒜香芝士麵包!!

香煎牛扒
靚靚的牛扒,跟上次一樣三成熟, 我們都是茹毛飲血的!!

紐約芝士餅 <食譜請按此>
吃得很飽很飽,要休息一會才吃甜品啊!!! 今次做了紐約芝士餅做生日蛋糕呢~~

大家吃得飽飽又滿足,最緊要契嫲開心又快樂,繼續身體健康!!!! yeah!!!!