2013年10月2日 星期三

簡簡單單打邊爐@LC20 Round

突然好想打邊爐,放工買過簡單材料就返屋企!

買咗:肥牛,豆卜,腐竹,魚皮,蟹柳,蘿蔔,芫荽,生菜

既然有了LC, 用盡d, 用多d抵d嘛!哈!

小分享:

再發現LC神奇之處。。。

今日用LC打邊爐, 我炒洋蔥整湯底,炒到煲底黑黑地,我無理,繼續用黎打邊邊,湯底冇燶味,又唔會煲甩d燶去湯度,直到打完邊倒哂d湯,都仲見到d燶燶黑黑痴住個煲底。。。

見到個煲底咁,心諗唔知要唔要浸到聽日先洗得甩呢? 點知用舊百潔布一卒就甩哂。。。

呢一刻,我真真正正明白到LC真係貴得有道理! 

唔到我唔服,我真心覺得好神奇呀! 

我終於明白點解咁多人為LC而瘋狂!

LC除咗靚,實用價值都真係非常之高!