2013年10月20日 星期日

朋友生日私房菜@莎莉廚房

第一次安排 Full Set Dinner 私房菜!! 心情緊張又興奮!!!

祝朋友生日好快樂! 大成功! 多謝妳們俾個機會大展身手!!

頭盤:PamaHam+Cheese
餐湯: 洋蔥湯
餐包: 菠菜芝士包/黑糖麥包
前菜:千層蟹肉配青瓜淺漬
沙律:煙三文魚雜菜沙律
主菜:威靈頓安格斯牛柳
甜品:即焗原味梳夫里



這個 Full Set Dinner, 我自己都非常滿意,朋友亦十分高興,哈!!

臨時加了一道菜!!
頭盤: 
Pama Ham + Cheese
有濃味 / 淡味2款芝士

餐湯:
洋蔥湯
這湯煲了很多次,始終都係LC媽咪炒得最爽!!! 20分鐘就炒完洋蔥,正!!! 炒完煲完再轉落25 Oval上枱!! 每人最少有2碗,飲個痛快!!!


餐包: 菠菜芝士包/黑糖麥包
跟仙姐食譜做了菠菜芝士包,超級好味呀!!!!! 一定會分享食譜,等我呀!!!
另外
黑糖麥包就自創,唔夠黑又唔夠黑糖味,要再研究一下先!!
今晚私房菜嘅亮點竟然落咗係呢個前菜度!! 哈!!
前菜:千層蟹肉青瓜淺漬
新鮮花蟹拆肉拆膏,鮮甜無比,紅紅的蕃茄,綠色的牛油果,鮮黃色的芒果,再加上爽脆的
青瓜淺漬淨看賣相已經100分!!! 嘻!!!
沙律:煙三文魚雜菜沙律
食過前菜太興奮,要搵多個沙律降降溫!!!


冷靜過後才上今日的主菜:
威靈頓安格斯牛柳
今次已是第四次整威靈頓牛,也是用上安格斯牛柳,漸漸掌握到製作方法及技巧,亦沒有之前的手忙腳亂了,只可惜今次件牛柳比較肥,希望下一次買到舊靚牛再整過!!!  記得第一次整完威頓牛,只用了普通加拿大牛柳,感覺沒甚麼特別,好像要花這麼多功夫而出來的味道不是我所想的好,即時有點點失落!! 到第二次,用上安格斯牛柳,可惜又買錯了薄薄的Pama Ham, 但味道開始像樣了!!! 最滿意是第三次,靚靚安格斯牛柳配上厚薄適中Pama Ham,令我漸漸愛上了威靈頓安格斯牛柳!!!! yeah!!!! 一定會再接再勵,繼續煮煮煮!!!!!! 我可以好肯定,威靈頓安格斯牛柳會經常在Sally's Kitchen & Bakery 出現!!!

讓肚皮休息一會後,便到最後出場的甜品!!!
甜品:即焗原味梳夫里一邊睇住佢漲大,一邊聞到香氣,未食已經好開心!!!
這甜品亦為我的第一次秘製Full Set私房菜劃上完美句號!!