2013年12月27日 星期五

Apple Crumble 蘋果金寶 (附食譜)

過咗一個快樂聖誕節, 本以為簡簡單單,但原來都非常充實啊!!

平安夜,本打算在家好好休息的我,敵不住美食誘惑又跟鄰居齊齊整個簡單甜品賀聖誕!!!
跟公司開完Party, 吃過Lunch Buffet便放工,回家途中收到鄰居朋友來電,相約一同晚餐,晚餐後整個甜品迎聖誕。所以就買了簡易餸菜,蒸魚、蒸排骨及炒個菜,吃得清淡一點,留肚食甜品。哈哈!!!!!

點解會係 Apple Crumble??
因為鄰居朋友之前在街外學整,覺得簡單又好味,好想再整,而我又未整過,所以就揀咗佢同我地一齊迎聖誕。加上有肉桂的香味,我覺得好襯聖誕節啊!!!!

食譜來源: 朋友已忘記在那裡學,她亦只有幾張相片的食譜,所以未能提供出處,抱歉。而其實食譜亦沒有清楚說明份量,那我便用我的做餅經驗加加減減吧!! 幸好味道正合我們心意!!

好滿足的過了一個平平凡凡,簡簡單單,甜甜密密,平平安安的平安夜!!!


Apple Crumble 蘋果金寶 (6吋焗盤)

材料: 鬆酥皮, 蘋果餡料, 脆牛油粒, 杏仁粉 20g


鬆酥皮材料:
牛油          60g
糖霜          35g
蛋              15g
低筋麵粉  110g

鬆酥皮做法:
1. 牛油室溫放軟,加入糖霜用打蛋器至淡黃色。

2. 蛋液分2次加入,每加入一次要切底打勻。
3. 再加入已過篩麵粉略打勻,再用手搓成粉糰,備用。
蘋果餡料:
青蘋果  2個
砂糖      40g
檸檬汁  2茶匙
玉桂枝  3g (約半枝)

蘋果餡料做法:
1. 青蘋果去皮去心切片。
2. 開鑊,中火,白鑊加入蘋果片炒約1分鐘。


3. 加入砂糖, 檸檬汁及玉桂枝炒至蘋果軟身(約3分鐘),備用。



脆牛油粒粉糰:
牛油          35g
砂糖          30g
低筋麵粉  45g
玉桂粉      1g


脆牛油粒做法:
1. 牛油室溫放軟,加入砂糖用打蛋器至淡黃色。

2. 加入已過篩麵粉及玉桂粉略打,再用手搓成粉糰。

3. 用蘿蔔刨刨粒,(我用KM幫忙刨粒),備用。



蘋果金寶做法:
1. 焗盤薄薄掃一層牛油。

2. 先將鬆酥皮略壓簿,放入己焗盤內按壓至焗盤一半高。

3. 然後鋪上20g杏仁粉。

4. 再鋪上蘋果餡料(取走玉桂枝棄掉),平鋪。

5. 然後灑上脆牛油粒。

6. 入已預熱200度焗爐,焗約25分鐘至金黃。
7. 取出放涼約5-10分鐘脫模便成。