2013年11月27日 星期三

挑戰9人私房菜@莎莉廚房

用餐日期: 24 November 2013

十幾廿人大餐煮得多,Full Set Dinner私房菜型式第一次挑戰9人餐!!

大成功大滿足!! yeah!! 不過煮完之後成個人真係散散地!! 哈~


頭盤:Cheese & Ham
前菜:大蝦鮮果沙律
餐湯: 忌廉蘑菇湯
餐包:無花果紅菜頭包 & 蜜糖香草芝士包
沙律:煙三文魚雜菜沙律
小食: 麻辣焗雞翼
主菜:BBQ Ribs 配燒汁 & 燒牛肉 配紅酒汁
甜品:朱古力Brownie
本來只打算整一款簡簡單單的燒牛肉做主菜,後來原來有朋友係唔食牛肉,又想趁人多試吓整埋燒汁豬仔骨,變咗整整吓又好多野食喇~~ 哈~

我家地方淺窄勉強可人人有位坐,迫迫地齊齊坐下慢慢食,如果人再多就要變會Buffet大食會形式企住食喇!!! 哈~
************************************************************

7pm 先上頭盤:Cheese & Ham
精選芝士2款,同埋精選熟火腿及巴馬臣火腿!!!!
配上前菜:大蝦鮮果沙律, 正!! 原來咁樣係好夾嘅!!!
餐湯: 忌廉蘑菇湯
第一次整忌廉蘑菇湯,超正呀!!! 要盡快寫食譜記下先!! 因為實在太美味喇!!!!

餐包:無花果紅菜頭包 & 蜜糖香草芝士包
大家實在太欣賞我嘅包包,講咗好多次好想好想拎D走,亦因為你地遠道而黎,山長水遠搭個幾兩個鐘車咁黎Sally's Kitchen & Bakery捧場,咁....我唯有盡我所能盡整!!!! 今次勁,有吏以黎嘅包山,一共整咗36個包嘅份量,仲要超級無敵摩打手咁整!!! 哈~ 又俾我完成到!!! 大家每人都最少可以拎走2-3個包包~~ yeah!!!! 
沙律:煙三文魚雜菜沙律
簡簡單單一個沙律,自由配搭沙律醬: BB沙律醬,芝麻沙律醬 及 意大利酸汁。
小食: 四川麻辣焗雞翼
話就話係四川麻辣焗雞翼,其實係四川台灣麻辣集於一身!!!! 哈~~~ 因為有用花椒粉,辣椒粉, 台灣辣醬, 仲有台灣麻辣醬去醃!!! 正~~~ 其實呢款雞翼我都成日整,不過原來冇寫過食譜,要記住寫番先~~~ 哈~
主菜1:BBQ Ribs 配燒汁
BBQ Ribs,想買果支BBQ汁唔見有,因時間關係改買咗另一支OK汁,返屋企試味發覺味道唔係我想要嘅,咁就唯有再自行調味,又得咗!!! 今次我稱之為"亂咁黎BBQ Ribs" 哈~

主菜2:燒牛肉 配紅酒汁
呢款牛都整咗好多次,今次買咗普通美國牛柳!! 正!! 

甜品:朱古力Brownie
第一次整呢個超朱古力Brownie, 見到個食譜已經想食,整完出黎真係好朱呀!