2013年11月1日 星期五

香辣薑蔥炒蟹 (附食譜) - LC32媽咪鑊

香辣薑蔥炒蟹,好多家庭都有唔同煮法,其實只要蟹新鮮,點樣去煮都會好好味!!! 我炒咗好多次,但原來都冇寫過食譜,而家就記錄分享一下啦~~
我同相公愛辣愛薑蔥,所以每次都買很多薑蔥去炒,薑就可以去蟹嘅寒,蔥段吸收蟹汁,確實非常惹味,好好下飯啊!!!


材料:
肉蟹 3隻

配料:
薑           12片
蔥段       6-8棵  切段約2吋 (分開蔥白"前段", 青蔥"尾段")
蒜頭       4-5粒  切粒
乾蔥頭   3粒 切粒
辣椒       2-3隻 切粒(可不加) 
油           約4湯匙
<配料可按個人喜好加減, 我愛蔥愛辣,所以配料會很多>
調味:
豉油      2湯匙
紹興酒  半杯
水          半杯

冰糖      1小粒 或  糖  2茶匙
製法:  
1. 蟹,劏好,取去胃囊和鰓,斬件,洗淨。(不懂劏可叫蟹販代勞, 當然即劏即煮最好)
2. 開鑊, 落油,因為蟹件沒走油,所以要落多些油(約4湯匙)。大火燒熱鑊至出白煙。


3. 先落蟹身蟹鉗不要動,大火略爆(約1min),反轉再略爆(約1min)。
4. 落薑,乾蔥, 落蒜粒及辣椒粒略炒,再加入蔥白炒約1min。
5. 加入豉油略炒至出香味,加入酒,再加水煮滾,落冰糖。
6. 將蟹蓋加入至鑊最底部,滾起後加鑊蓋中小火焗3-5mins。(視蟹件大小以作加減時間)
7. 開蓋後大火炒約1min收汁,最後加入青蔥段炒約1min,便可上碟。
(汁料可按個人喜好增減,想多汁落多一點酒或水,想乾身就爆炒至收汁)