2015年4月22日 星期三

小小生日派對

派對日期: 19 April 2015

樓下鄰居好友相約,她相公跟我相公都是4月之星,那就不如齊齊吃餐飯慶祝慶祝!

到最後一刻才決定好餐單,朋友本想齊齊煮煮煮,但身不由己,仔仔還小要媽媽陪啊,所以我又獨力完成大餐囉!哈哈!



我在下午4時才外出買材料,快快5時許回到家,便第一時間做甜品:牛奶布丁,要雪啊!

然後就要做麵包,需要時間發酵再發酵!

跟著便是炒炒炒洋蔥,炒到手軟洋蔥湯,哈哈!

然後就預備羊架,煎封,焗,再加上香草外殼,再焗。

最後處理大蝦及伊麵。

噢。。。好像欠了些什麼呢?哈哈,原來忘記了洗沙律菜,朋友許可,便幫忙洗洗洗啊!

晚上8時半,開飯!極速煮大餐成功!yeah!

來分享下美味的大餐及重溫食譜吧!

炒炒炒到手軟洋蔥湯(食譜按此)
這湯很久沒煮,真的炒到手軟呀!哈哈!

小麥包/芝士包
洋蔥湯配上芝士包,真的太美味了!

雜菜沙律
簡簡單單來個沙律菜,健康又清爽啊!是西餐的最好配搭!

酥脆香草焗羊架 (食譜按此)
我們大家都喜歡食羊架,主菜非羊莫屬啦!
這羊架我做了多次,駕輕就熟了!


有美食,我當然要有美酒相伴啦~~

焗芝士大蝦伊麵
生日要吃伊麵的,長壽麵呀!
其實這伊麵是大蝦上湯伊麵的變化版,因我沒有煮芝士汁,做好上湯大蝦伊麵,蝦不要煮太熟,伊麵放焗盤,放上大蝦,舖上芝士,放入焗爐焗十分鐘,熱辣辣又有芝士香,很美味呢!
[芝士大蝦伊麵食譜按此]


牛奶布丁/百利甜酒布丁
吃飽飽,休息一會,才吃甜品啊!
簡簡單單的甜品,做了兩款口味,好滿足呀!

壽星's生日好快樂呀!!!!!