2014年10月6日 星期一

週末25人大派對@Sally's Kitchen+BBQ

派對日期: 4 October 2014

人數又再破紀錄,竟然都還可以人人有位坐,哈~

難得相約,一共18個大人再加7個小朋友,認真熱鬧!!!!! 跟之前的大派對一樣,在天台進行BBQ,另再加莎莉廚房美食。

今次在星期四放假的時候便跟相公去買飲品及部份食物,回家再洗洗洗醃醃醃。
然後再在星期六當天,朋友們合力相助再齊齊去買餘下的BBQ美食及海鮮,回到家朋友們亦出手相助齊齊切切切及準備食物,所以我都不算特別忙碌。


BBQ食物有:
腸仔, 雜丸,雞翼/辣雞翼, 豬頸肉, 三文魚鮫, 豆卜, 菇, 三色椒, 粟米, 秋癸, 四季豆, 茄子, 蕃薯, 大蝦, 扇貝, 沙律菜!!

還有滿滿一整個雪櫃的飲品!!! 哈~
 

另加莎莉廚房美食:
話梅醉豬手/翼尖/腎,凍三點蟹,
[吾淑吾食]燒牛肉酥脆香草焗羊架, 自家製麵包(芝麻/紅菜頭無花果),青瓜蟹柳沙律,腐竹蛋糖水

一張唔齊人的大合照, 哈!! 因為有朋友要早走,有朋友還未到啊!!!

大家飲飽食醉,非常開心充實的一天!!!