2015年2月14日 星期六

非一般的團年飯

過去一個星期十分忙碌, 又有朋友生日飯局,又要大掃除準備過年啊!
團年飯吃個不停, 契嫲新年期間會外遊,我們便提早吃個團年飯吧!!
契嫲喜愛食生蠔西餐, 團年飯就一反傳統,來一次生蠔大蝦牛扒大餐吧!
**********
7個人的晚餐:
新鮮即開美.法生蠔4打
雜菜沙律
芝士小拼盤
雞腳筋小吃
忌廉蘑菇湯
菠菜芝士包
蒜香牛油煎大蝦
香煎安格斯牛扒
酥皮拿破崙拼檸檬芝士餅



團年飯日期: 12 Feb 2015

又再一次將莎莉廚房外帶啊!!!
契嫲家沒有KM廚師機, 沒有靚靚的LC煲, 沒有焗爐,但有一個大大的廚房,煮一些簡單的吧!! 我們幾個人分工合作,每人都預備一些,很輕鬆啊!!

我負責取生蠔, 忌廉蘑菇湯, 菠菜芝士包, 蒜香牛油煎大蝦及香煎安格斯牛扒 ! 哈~

早在前2天焗好大菠菜麵包,前一晚打好蘑菇湯底,買好大蝦,帶備火槍便出發!!
上午是要上班的,請了半天假去取生蠔,然後便到契嫲家準備。

首先要把4打生蠔清洗乾淨, 放在雪櫃中。
2打美國Virginica(24隻)

2打法國Gillardeau(24隻)

大蝦解凍後釀上香草蒜蓉牛油,第一次唔係用焗爐去做,有點緊張啊!!!

牛扒放在室溫下解凍,煎前15分鐘灑上鹽及黑椒調味。

把煮好一半的蘑菇湯加水加熱,最後才加入忌廉。我的招牌忌廉蘑菇湯便完成。

7時正,人齊了便預備開生蠔,辛苦了相公一個人開4打生蠔啊!!

先吃頭盤: 新鮮即開生蠔,以及在超市買來的沙律菜及芝士, 外賣的雞腳筋小吃
當然少不了美酒,白酒與生蠔是好朋友啊!!



首先吃的是美國Virginica生蠔,雖然細細隻,但鮮甜無比啊!!

然後再到法國Gillardeau生蠔,十分美味又肥美啊!

然後再到忌廉蘑菇湯及菠菜芝士包


蒜香牛油煎大蝦,第一次用煎的方法去做,差點不成功啊!! 哈哈~~
幸好我都能把大蝦燒熟,有驚無險!! 呵呵呵!!

香煎安格斯牛扒,是靚靚的牛扒,三成熟, 我們都是茹毛飲血的!!! 哈哈!!


酥皮拿破崙拼檸檬芝士餅,是契爹爹在Mimosa買來的,芒果拿破崙真的好吃啊!!

滿足又快樂,人人都愛新鮮生蠔,我亦很高興大家都十分喜歡我做的忌廉蘑菇湯呢!!!

在此祝大家都有一餐/甚至是多餐的快快樂樂團年飯啊!